Заглавието може да бъде и такова:
Какво знаем за правата си ,като клиенти?
Сагата започна на 30.10.09г.Имах неблагоразумието да купя антре-гардероб от мебели АРОН!Казвам "купя",ама не го вземайте буквално!Защото,когато харесаш нещо в промоция в тази фирма,го няма налично ,а подписваш договор , плащаш и го чакаш ,като срока за доставка в нашия случай беше 45 работни дни!Изчислено набързо -3-4 януари,2010г.!Но,и това не беше повод да ме откаже,просто ме устройваше размера,вида, разпределението,абе любов от пръв поглед!
Бленуваната стока пристигна,най-неочаквано,на 24. 11.!
Взехме си я още същия ден,а на следващия се заехме със сглобяването!
Уви,оказа се,че имаме липсващи- врата и 1/3 гръб ,а в излишък делителна страница и 2бр. чекмеджета!Междувременно от магазина ми се обадиха ,че имаме антре за получаване,което ме озадачи,просто м/у склад и магазин,нещо в комуникацията им куца!
На 27.11 подадох рекламация за липсващите детайли,и зачаках 45 работни дни за изпълнение!
Оттогава на всеки 10-12 дни отивам до магазина ,или се обаждам по телефона,е ,няма и няма!
И в понеделник(този дето мина)взех,че преброих дните и се оказа ,че на 02.02 срока свършва!Викам си,те няма да се обадят,ами да взема да питам КЗП(комисия за защита на потребителя),какво мога да направя!И седнах и написах това дето дотук ви написах,но в кратка форма и с минимум емоция!Това в 14,30 часа!
Още след час получих имейл,с молба да им изпратя,или занеса,касов бон,договор, или ордер!Благодарение на далновидността си(за Коледа подарихме на децата 3 в 1-принтер,скенер и копир),изпратих всичко ,което имах!
Още на следващия ден докато си пиех кафенцето пред форума,ми се обади господин от КЗП,и попита, какво точно бих желала да постигна-да ми върнат парите и да си вземат гардероба,или,да ми донесат липсващите детайли и да ме обезщетят за забавянето!Пропуснах да ви кажа,че по действащите за страната закони ,за всяка рекламация ,срока за произнасяне и изпълнение ,е 1 календарен месец!!!!!Т.е за мен срока е бил до 27.12!Почувствах се като АГНЕ(наивно и блеещо)
Аз избрах варианта с доставката на врата,защото вече така или иначе свикнахме с изгледа на коридора!
Започна се една кореспонденция по телефона -КЗП, офиса на магазина, склада на магазина(защото дори складовия работник,недоумявал как ще ми липсват точно на мене врата и гръб,?),после се оказа,че могат да ми донесат врата от изложената мостра в магазина,но има различие във вида на вратите и чекмеджетата!Аз си го знаех ,защото това което видях като разтворихме пакетите в къщи беше различно от изложеното,но и в договора пише ,че са възможни незначителни различия!
И така след 2 дни на телефония,в четвъртък дойде екип от 2 монтажници ,нов гардероб в пакети,естествено не като нашия(а като оня в магазина,който ми беше любовта от пръв поглед),сглобиха го,а обезщетението беше -транспорт+монтаж+демонтаж+транспорт ,обратно до склада!
Както казах и на дамата от офиса на АРОН-Русе,като чуя марката ,ми се повдига и повръща!
За мен след Мтел,това е следващата в черния списък!Е,когато минавам през сервиза на МТел,ме разпознават,и забиват глави в работата си,за тях съм клиент от черния списък!
Но за сметка на това ,вече съм убедена,че лека -полека се променяме и започваме да си търсим правата!На господина от КЗП-Русе(г-н Маринчев) ,съм безкрайно благодарна и му го казах,като му пожелах,все повече хора да се борят за това ,което им се полага!
Ето така ,вече поне за седмица ще съм доволна от себе си!
Пожелавам и на Вас такова удовлетворение!
Тедибон