Сдружение ХепАктив - Българският Форум за болестта Хепатит

Специалистите отговарят => [НЕАКТИВЕН РАЗДЕЛ] доц. д-р Красимир Антонов отговаря на пациенти => Темата е започната от: Sciencemax в Януари 03, 2010, 11:52:40

Титла: Стомашночревни проблеми, преди и след лечението с Интерферон.
Публикувано от: Sciencemax в Януари 03, 2010, 11:52:40
След нулиране на вируса по време и СЛЕД лечението с Интерферон и Копегус, при пациента продължават и се обострят стомашночревни проблеми свързани с:
- киселини, топли вълни, безпокойство и от време на време гадене
- недобра консистенция на изпражненията
- тежест и слабост след изхождане, газове

Това има ли склонност да се подобри при евентуален успех на лечението 6м след края?

Какви са възможните причини и средства за лечение, например?

- обструкция на жлъчните канали, недостиг на жлъчни сокове
- нарушена функция на панкреаса и недостиг на храносмилателни ензими
- хеликобактер пилори
- възпаление на лигавицата на червата
- рефлукс
- нарушена микробна среда вследствие на лекарствената терапия

Средства за лечение:

- Контролок, Нексиум
- бифидус, лактобацилус (биогая)
- урсофалк
- омега ненаситени киселини
- денол
- хуск
- креон
- антибиотици
- диета без мазнини, мляко и кисели храни

Титла: Re: Стомашночревни проблеми, преди и след лечението с Интерферон.
Публикувано от: Габриела Бонева в Януари 04, 2010, 16:25:36
При  пациентите със стомашно-чревни проблеми по време на лечение с Интерферон се наблюдава продължаване на оплакванията  до шест месеца след терапията.
Ако оплакванията продължат и след този срок се налага преглед от специалист,за да се уточнят евентуално допълнителните изследвания,които трябва да се проведат.
След тяхното провеждане в зависимост от диагнозата се назначава  и съответната терапия.