Автор Тема:  Вече съвсем се обърках - помагайте  (Прочетена 6093 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен veli

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 35
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: Неуспешно завършенo
  • Статус: Автоимунен хепатит
Вече съвсем се обърках - помагайте
« -: Септември 15, 2009, 22:43:58 »
Днес си взех резултата от втората биопсия и съм меко казана бясна вече нищо не разбирам ще ви я напиша а вие моля помагайте
Архитектониката е запазена порталните пронстранства не са разширени не се установява разрастване на фиврозна тъкан.
В два от порталните трактове се установява огнищна лекостепенна лимфо-плазмоцитна възпалителна инфилтрация без агресия към околния паренхим или към жлъчните каналчета.Установява се дребно и средно капчеста стеатоза на около 50% от хепатоцитите.
Не се установяват хистологични белези на автоимумен хепатит.-ей тава направо ме срази
и диагноза :Леко изразен хроничен хепатит,неактивен
Как е възможно хепатита ми да е неактивен след като последните ми кръвни резултати са АСАТ-55,АЛАТ-171,ГГТП-301,АФ-503, ANA-ГРАНИЧЕН ТИТЪР и са такива през последните две години и ако не е автоимунен какъв е тогава? вече нямам никаква идея какво става с мен
А диагнозата ми от епикризата е АВНОИМУНЕН ХЕПАТИТ
« Последна редакция: Септември 16, 2009, 13:28:13 от Мариана Стефанова »

Неактивен danihaleva

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 438
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Има близък с хепатит B
Re: вече съвсем се обърках-помагайте
« Отговор #1 -: Септември 15, 2009, 23:27:52 »
"Като всяко лекарство обаче кортикостероидите имат и много странични ефекти и вредно въздействие върху организма. Те могат да предизвикат косопад, съсипват бъбреците и черния дроб, водят до повишаване на кръвното налягане и до отваряне на язва, повишават риска от остеопороза. Ако се приемат продължително външно с кремове и мазила, тези хормони могат да причинят окосмяване.
Затова когато предписват лекарствени препарати, които съдържат кортикостероиди, лекарите предупреждават да не се прекалява с тях."

Дали тук не е разковничето???Много често в листовките на лекарствата  е указано,че при проблем с черния дроб медикамента не бива да се приема,но кой си прави изследване преди да почне да си пие лекарството???Всички тук знаем колко късно черният дроб реагира със симтоми на увреждане,колко случайно пациентите разбират,че нещо не е наред,както е било при теб. Факта ,че страдаш от други автоимунни заболявания не дава кой знае колко възможности при избор на медикаменти.Няма ли някаква вероятност високите стойности на чернодробните ензими да са резултат от много продължителното пиене на кортизон и да се е получил токсичен хепатит???Радвай се че няма сериозно увреждане на черния дроб.Дано скоро уточните диагнозата за да се успокоиш.Няма ли друг вариант за лечение на алергията ти?
Аз знам,че нищо незнам

Неактивен veli

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 35
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: Неуспешно завършенo
  • Статус: Автоимунен хепатит
Re: вече съвсем се обърках-помагайте
« Отговор #2 -: Септември 16, 2009, 12:08:58 »
разбирам какво имаш в предвид но аз пия кортизон от началото на тази година и то заради черния дроб а проблемите са ми от 2 год.знам колко е вреден и колко станични действия има и за това се притеснявам толкова много а за алергичния ринит съм вземала само ЕРИУС който е антихистаминов препарат и по принцип всички лекари са единодушни че няма отношение към проблемите ми с ч.дроб а и него не пия от около година незнам много съм объркана и май съм на път да махна с ръка и да се откажа от всякъкво лечение явно в България няма лекари специалисти за по завъртяни случаи като моя когато проблема ми стане достатъчно сериозен и необратим и им избоде очите тогава ще го открият отвратително е да се чувстваш безсилен :sad2:

Неактивен danihaleva

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 438
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Има близък с хепатит B
Re: вече съвсем се обърках-помагайте
« Отговор #3 -: Септември 16, 2009, 13:30:27 »
Недей да си бясна.Биопсията  е по добра от предишната.Доста хора тук биха ти завидели.Е вярно ,че нямаш окончателна диагноза,но и това ще се случи,вярвай :angel:Аз бих си пускала чернодробни всеки месец.
Аз знам,че нищо незнам

Неактивен pamche

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 980
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Вече съвсем се обърках - помагайте
« Отговор #4 -: Септември 16, 2009, 13:40:22 »
Здравей , лошо е като иматолкова неяснотии ,но все пак е добре ,че биопсията е показала малко увреждания , незнам дали си се преглеждала в софия ,но явно случая ти е по особен и лично мое мнение е да потърсиш поне още 2 мнения и изследвания в София от различни специалисти , мое мнение е : доц. Андонов или др.Балабанска  и за двамата съм сигурен, че са отлични специалисти с доста познания  по въпросите на хепатитите и са се интересували доста от новините за тези болести.
В провинцията според мен за по завъртяните случаи ,нямат достатачно опит.
« Последна редакция: Септември 16, 2009, 13:51:48 от pamche »
Известен с това , че не е известен !

Неактивен lili9306

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 55
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Има близък с хепатит C
Re: Вече съвсем се обърках - помагайте
« Отговор #5 -: Септември 17, 2009, 12:57:38 »
veli, здравей!
Предлагам ти, щом толкова се учудваш на резултата от биопсията и не си сигурна в констатациите, вземи стъкълцата с пробата  от черния ти дроб и намери начин да се консултираш с доц. Ана Михова,  шеф на патологията във ВМА.
В моята тема съм писала, че и аз носих за консултация при нея биопсията на дъщеря ми.
Убедена съм, че ще внесе някаква яснота при твоя проблем.
И, споко! Не се шашкай, а действай!
Успех!

Неактивен veli

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 35
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: Неуспешно завършенo
  • Статус: Автоимунен хепатит
Re: Вече съвсем се обърках - помагайте
« Отговор #6 -: Септември 18, 2009, 17:47:06 »
Здравей Лили боипсията ми е правена точно в ВМИ но я е гледала друга лекарка ще съм ти безкрайно благодарна ако имаш координати на доц. Михова да ми ги пратиш аз също мислех да направя опит да се свържа с нея но не знам от къде да започна предвид на това че съм от другия край на страната а ще ходя до София чак на 05.11
Благодаря ти предварително!

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007