Автор Тема:  Подуване на лимфни възли по време на лечение  (Прочетена 2866 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Asy

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 97
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
След втора инжекция, напипвам в свивката на кракът ,към корема, твърди топченца малко по- малки от лещено зърно. Не са подвижни. Не болят, но се напипват ясно. Имо и по-големи, за които предполагам, че са линфни възли. По- големи има и от другата страна на същото място.
Какво може да е?


Гордея се, че ви познавам.

Неактивен Габриела Бонева

  • Медицинско лице - сестра
  • Степен на активност - Ученик
  • *****
  • Публикации: 27
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Недиагностициран/а
Re: Подуване на лимфни възли по време на лечение
« Отговор #1 -: Декември 28, 2009, 14:43:05 »
След втора инжекция, напипвам в свивката на кракът ,към корема, твърди топченца малко по- малки от лещено зърно. Не са подвижни. Не болят, но се напипват ясно. Имо и по-големи, за които предполагам, че са линфни възли. По- големи има и от другата страна на същото място.
Какво може да е?


Гордея се, че ви познавам.
Най-вероятно се касае за лимфни възли.
При телесно тегло под нормата т.е при слаби хора,те могат нормално да се напипват.
При пациенти с нормална телесна маса или наднормено тегло трябва да се потърси друга причина т.е да се направи ПКК с ДКК и рентгенова снимка на бял дроб.
При жените - гинекологичен преглед,а при мъжете - урологичен.

Неактивен Asy

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 97
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Подуване на лимфни възли по време на лечение
« Отговор #2 -: Януари 06, 2010, 11:53:19 »
Ами да. 172см. 52кг.
Много ви благодаря! Нямах представа, че има връзка с кг.
Благодаря.

Неактивен tetibulka

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *****
  • Публикации: 2317
  • Пол: Жена
  • Осем години.
    • Профил
  • Вид лечение: Софосбувир
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Има близък с хепатит C
Re: Подуване на лимфни възли по време на лечение
« Отговор #3 -: Януари 06, 2010, 21:10:10 »
Аси,
ти ме уби.
Ами аз съм 167 и съм 50 кг, цял живот не съм била повече (освен когато станах 70 по време на бременността) и винаги съм си ги напипвала тези възелчета, ама не се бях сетила да се притеснявам. Нямало и защо, де.
Човек явно като започне лечение и тръгва да се самоизследва по-подробно.
Айде, това да ти е най-големият проблем ти пожелавам.

Дани
Hang in there.

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007