Автор Тема:  Как лечението с интерферон и рибавирин влияе върху менструалния цикъл?  (Прочетена 5638 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Аника

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1164
  • Пол: Жена
  • генотип 1
    • Профил
  • Вид лечение: Софосбувир + Даклатасвир
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Предлагам в тази тема, да се споделят проблемите, които жените срещат с менструалния си цикъл по време на лечението и евентуалните им решения.
Особено ще е важно, ако всяка от нас с такъв проблем сподели мнението на лекуващия си лекар и на АГ специалист за проблема.

Надявам се темата да бъде полезна на жените, които се лекуват!
Желая ви по-малко неразположения и успешно лечение!

Поздрав
anmar
« Последна редакция: Септември 28, 2010, 17:48:25 от Радослав Русинов »
"Спри да живееш за това, което е зад ъгъла и започни да се наслаждаваш на разходката по улицата."

Неактивен Аника

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1164
  • Пол: Жена
  • генотип 1
    • Профил
  • Вид лечение: Софосбувир + Даклатасвир
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
И като инициатор на темата ще се опитам да обощя моите проблеми накратко:
след дългогодишно лечение на стерилитет и стимулация на ячниците за ин витро процедура през декември 2009 г. положението е следното:

- хормони в норма. Няма СПКЯ. Това е преди началото на терапията.
- 6 месеца след стимулацията започнах терапия с интерферон и рибавирин. До тогава не съм имала проблеми с МЦ. Още първият месец имах 10 дневно закъснение, което продължи с още 6-7 дни зацапване. МЦ дойде и се превърна в тежък кръвоизлив, който овладяхме с инжекция Дицинон. Аз още тогава бях сигурна, че това е страничен ефект от терапията. Направих консултация с АГ специалист. Той го отдаде на ниските тромбоцити - окол 90 и проблеми с коагулацията. Следващият месец нещата се повториха. Отново 9 дни закъснение и още по-тежък кръвоизлив. Още две консултации с АГ.
Лекуващият ми лекар за хепатита предположи, че става въпрос за гинекологичен проблем. Търсихме евенуални миоми, полипи, кисти ...
Слава Богу - не се откриха. Матка - нормални размери. Ендуметриум нормален за фазата от цикъла. Яйчници с нормални размери. Няма задържани фоликули, кисти и т.н. Единствено цитонамазката не е добре. Винаги съм била РАР ІІ. Последният резултат е РАР ІІІ клас А. Ще пиша допълнително, като му дойде времето. Само искам да спомена, че си говорих с още една жена на лечение. Каза, че по време на първото й лечение също цитонамазката й била РАР ІІІ - може би лечението оказва влияние и на това. 

Поздрав
"Спри да живееш за това, което е зад ъгъла и започни да се наслаждаваш на разходката по улицата."

Неактивен ivka81

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 608
  • Пол: Жена
  • генотип 1b
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Здравейте,аз също имам проблем с МЦ,закъсненето ми продължава все още над 20 дни,както вече бях споменала правих си тест за бременност,който е отрицателен на 20 тия ден от закъснението. .Ходих и при АГ,която като видя резултатите от ПКК-то, ми каза,че не иска да ми дава допълнително медикаменти с които да ми предизвика МЦ. Ще се чака,но докога много се притеснявам. Имам типичните признаци преди да ми доийде,но уви... АГ ми каза да изчакам да ми доийде още до месец,слад като това се случи ще правим цитонамазка. Аз принципно при изходни изследвания излязох със много ниски стойности на желязото, сега тропмбоцитите леко ми паднаха от 207 на 155,а хемоглобина ми е 106 при 113, а левкоцитите са ми най-големия проблем пак са 1,8. Та по мое му аз съм почти сигурна ,че този проблем с МЦ е ефект от интерферона. Ще пиша пак за ситуацията при мен.

Ивелина



Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа....

Неактивен cvetna

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 578
  • Пол: Жена
  • pure pleasure seeker
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
При мен също имаше промени - цикълът ми започна да идва на 20 дни... иначе си беше с обичайната продължителност. Не съм се консултирала със специалист - предположих, че е заради лекарствата. След лечението нещата си влязоха отново в норма  :girl_wink:
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Asy

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 97
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
Три много, много тежки цикъла и после изчезна! Нямам цикъл от Март. ПКК вече е в норма. Утре съм на преглед.

Неактивен Asy

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 97
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
Цикълът се върна. Шест месеца след лечението. Всичко е нормално. :yahoo:

Неактивен eli13

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1188
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
Оффффффффф, и до тая тема се докарах. Старт на лечението с интерферон и рибавирин преди 20 дни. МЦ ми дойде навреме, но с такива обилни кръвоизливи, че не е за разправяне. Титаничното главоболие не е учудващо при тази кръвозагуба, като се има предвид, че нормалното ми кръвно налягане е 90:60. Сега не ми се мисли какво е. Сигурна съм, че причината е спадът на тромбоцитите от 280 на 120 през втората седмица. Абе занапред какво ще правим?

Неактивен Аника

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1164
  • Пол: Жена
  • генотип 1
    • Профил
  • Вид лечение: Софосбувир + Даклатасвир
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Ели, провери си калция, йонизирания калций и фосфора!
Пак ще ти пиша!
"Спри да живееш за това, което е зад ъгъла и започни да се наслаждаваш на разходката по улицата."

Неактивен ivka81

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 608
  • Пол: Жена
  • генотип 1b
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Нека пак се включа тук.В края на лечението вече остават ми 4 Пегасиса,но от 2 месеца цикъл пак няма.Бях при хематолг и ендокринолог.За тях е нормално с тия показатели да има такова разбутване на хормоните. Да минава вече тоя заветен 16ти юли,и за няколко месеца да влизам в релси и най-накрая да почна да дишам.

Ивето



Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа....

Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5569
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Още споделен опит:
Бих искала да попитам дамите имат ли промяна в месечния си цикъл , че при мен нормално ми вървеше по 3 дни макс.4 , а сега минаха 4 дни спря и на другия ден отново имаше малко разпокъсано беше ?

По принцип много дами от форума са имали промени в цикъла,даже е и липсвал.При мен лично нямаше някакви особенни промени,може би малко по-обилно.Не се притеснявай от това,всичко ще си дойде на мястото като свършиш лечението.

При мен първите два пъти се прояви с изключително обилно кръвотечение - вярно, само през първия ден, но вторият път направо ме свали на легло. По съвет на Аника започнах да вземам калций с витамин Д и бих казала, че имам значително подобрение сега - на третия път. Иначе ми закъсня с 5 дена, но съвсем наскоро пих антибиотици, а и се връщам от море, така че може и от това да е.
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007