Автор Тема:  Проблем със слуха след края на терапията  (Прочетена 5539 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен d`essie

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 76
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
скъпи съфорумци,

проблемът със слуха, а междувпрочем и с една силно възникнала алергия при мен се появи още към 4-ти месец от терапията и до края остана все така силна. тогава предположих, че е от интерферона. спомням си, че някъде към 6-тия месец един ден се събудих тотално нечуваща с шум в ушите. наложи се да взема познат с мен при доктора.
там ми направиха промивка, но ефект имаше в известен само смисъл. проблемът остана все така зеещ...консултирах се с още двама специалисти, включително и с проф.Едрев- всички бяха категорични, че нито алергията, нито слуха имат отношение към лечението с интерферон. излишно е да ви казвам, че аз мислих точно обартното.

три месеца след края на терапията ушите ми бучат все така и частично не чувам добре. особенно когато някои ми говори по-тихо. за алергията опитах да пия някои неща, но имаха спорадичен ефект и явно там тепърва ще имам да тествам откъде е провокирано. чудя се обаче защо е така със слуха.

мнението на проф.Чернев бе, че "теоретично е възможно" да има връзка с интерферона, препоръча ми да изчакам.
е, аз чакам вече трети месец, но почнах да се притеснявам основателно...вчера ровейки из сайта тук попаднах случайно на статия точно по този въпрос- потвърждавайки точно опасенията ми, че е възможен проблем със слуха от употребата на интерферон.
 и все пак  искам да попитам дали някой е имал такъв проблем. по време на терапията изпитах какви ли не дискомфорти, но това нещо е несравнимо по гадост. доколкото схванах, възможно било уврежданията да са и трайни...дали е така наистина???


Неактивен pamche

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 980
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #1 -: Януари 02, 2011, 18:51:22 »
Здрасти, аз по време на лечението на няколко пъти ходих до УНГ и имах болки в ушите бая силни , предписаха ми капки 'Геразон' ,след края на лечението вече към 5 месеца проблем със слуха нямам . Доколкото бях проверил в 'Исул' са доста добри специалисти по УНГ.

успех
Известен с това , че не е известен !

Неактивен tita70

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 397
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #2 -: Януари 02, 2011, 19:14:37 »

      Зравей d`essie
      Аз също имах проблем с ушите по време на лечението.
      Появи ми се едно заглъхване,уж чувах но сякаш от далече
      ми говореха,много неприятно.Даже едното ухо ме болеше.
      Също така ми се получи и едно лющене и сърбеж.
      Ходих при едно светило(уж)в нашия град,два месеца ме мота
      но  нищо от това което ми изписваше неможа да ми помогне.
      Следващата лекарка при която отидох реши всичките ми проблеми
      с няколко промивки и това лекарство-Diprosalic  ДИПРОСАЛИК ЛОСИОН 0.05% 30МЛ
      Една седмица по 3-4 капки на ден.
      Ако решиш консултирай се с лекар и опитай-дано ти помогне.




     Поздрави,Тита
Закъснява истината,но винаги идва при нас!!!

Неактивен tedibon

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1341
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Интерферон
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Има близък с хепатит B
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #3 -: Януари 02, 2011, 22:39:23 »
Да споделя моя опит-аз без терапии и интерферони,преди 17 години така сериозно бях загубила слуха си,че на близките ми им се струваше ,че се глезя!Не ме е боляло,или дори не подозирахме каква е причината!Но,посетих УНГ,човека ми изпръска 5 спринцовки(колкото шприц за сладки)в едното ухо,и 4 в другото!Е,така и не се отпушиха докрай!После,слизайки от 5 етаж на болницата ,нещо се отпуши и всичко се оказа наред!Оттогава имам категорична забрана да ползвам клечки за уши-дето се ползват за бебетата!При мене ушния канал е изключително тесен,и аз тогава млада майка,ползвах като невидяла клечките за бебето,и така си бях бетонирала канала,че доктора се изуми!
Така,,че мисля ,че наистина проблема може да не е само от терапията,може да е просто стечение на обстоятелствата!Шума в ушите мисля ,че е симптом за високо кръвно и други неща,но ти продължавай да търсиш и да откриеш причината!

Поздрави,Тедибон
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Panzer

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 134
  • Пол: Мъж
  • ...лошо момче...
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешно завършенo - чака резултати
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #4 -: Януари 07, 2011, 22:06:02 »
има го и при мен--просто прочети статията *Шум в ушите*,всъщност при мен е по-скоро недочуване))дори на моменти се дразня че не чувам хубаво,особено в градска среда--някъде на улицата)

Не се притеснявай--нормално е)
HCV genotype -1+3

Неактивен d`essie

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 76
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #5 -: Януари 08, 2011, 17:30:38 »
Panzer, а какво правиш по въпроса?

аз опитах да се докопам до лекар в ИСУЛ, но беше преди нова година и направо се ужасих от тази болница. прилича на затвор и точно специалистите по "аудио" за ги запрашили с вход откъм място, където не успях да стигна. ужасявам се, че пак ще ми се наложи да ги търся. в Пирогов ми казаха, че там се правило изследване на слуха.

Неактивен pamche

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 980
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #6 -: Януари 08, 2011, 22:33:10 »
Това изследване го правят и в 'Ив. Рилски' , на баща ми преди време там му правиха изследване на слуха.
Известен с това , че не е известен !

Неактивен Panzer

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 134
  • Пол: Мъж
  • ...лошо момче...
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешно завършенo - чака резултати
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблем със слуха след края на терапията
« Отговор #7 -: Януари 10, 2011, 17:22:09 »
Какво правя ли?

ако трябва да съм честен --нищо)))Шестте месеца след края на лечението ми завършват февруари ,март--както пише в инструкциите на лекарствата ,чак тогава се изчиства всичко(да се надяваме) от организма))Чакам,какво да правя))
HCV genotype -1+3

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007