Автор Тема:  Кафяви петна (хлоазма) по лицето - някой има ли такъв проблем ?  (Прочетена 4406 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен d`essie

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 76
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
здравейте,

адресирам този въпрос специално към дамите, защото проблемът е козметичен и се среща при жените.
още по време на терапията ми се появиха видими кафеви петна-т.нар хлоазма, която обаче като термин визира петната от uv лъчите. доста изчетох по въпроса и подозрението ми, че има връзка с чернодробни проблеми се оказа вярно. аз вече 2 години опитвам какви ли не мазила- и скъпи, и не дотам- но няма ефект. даже мисля, че става по-зле. бях на един дерматолог, който ми каза да изчакам края на терапията, но нищо друго конкретно(мисля, че не попаднах на много читав специалист); запозната съм и с лазерните манипулации...но по-скоро ми е интересно дали друг има същия проблем?

Неактивен Buba

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 300
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Неуспешно
  • Статус: Хроничен хепатит C
Здрасти Деси, на мен ми се появиха такива кафяви петна по време на терапията -  на челото. И аз се чудех какво е, за съжаление не мога да съм ти особено полезна, тъй като не помня какво стана - или не попитах лекарите или те не го счетоха за проблем заслужаващ внимание. Ходех си петниста, но наистина е много неприятно. В последствие не съм взимала никакви мерки (като и за всичко друго), сега година и 3 месеца след края и петната са избледнели, има някакви следи които си ги забелазвам само аз, в даден момент даже си мислех, че са свързани с пушенето. Какво си чела за връзката на тези петна с проблеми с черния дроб, и на мен ще ми е интересно ако някой има информация. Появиха ми се и някакави лишеи на ръцете, стояха месец- два, след това пих 10 дена сок от моркови (за вит. А) и тръгнаха да изчезват.
Поздрави

Неактивен d`essie

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 76
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
АМИ ...всичко, на което попадам е по-точно обобщена информация, че може да се касае за различен тип проблематика, както и най-общото - чернодробни проблеми. не съм срещала обаче нищо конкретно за това, че може да има връзка с хепатит-а. при мен тези петна, няколко само, бяха провокирани по време на бременността ми, но после по време на терапията станаха по-големи; вече са прекалено големи и въобще не става въпрос само за суетня...възнамерявам да посетя по-читав дерматолог в близко време, защото както ти споменах нищо избелващо не помага.

http://m.trud.bg/Article.aspx?Id=661847

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007