Автор Тема:  Здравейте  (Прочетена 21304 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен anita

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *****
  • Публикации: 2988
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #15 -: Август 04, 2011, 16:03:08 »
АЛАТ не е много завишен, също и ГГТ. Възможно е да си натоварил предната вечер с неподходяща храна черния дроб. ГГТ има отношение към омазняването на черния дроб. Надявам се не прекаляваш с мазни и пържени храни.


Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5566
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #16 -: Август 04, 2011, 20:10:58 »
Искам да питам дали някой е чувал за д-р Акрабова от Пловдив.
Не си спомням някой от форума да е споделял нещо за нея, или да се е лекувал при нея.


Поздрави,
Радо
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Sancho

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хепатит В + хепатит С
Re: Здравейте
« Отговор #17 -: Август 05, 2011, 07:12:28 »

Показател   Биологичен материал       Резултат   Измерителна единица   Референтна област   Метод
Клинична химия
Общ холестерол (Chol.)   Serum        5.4        mmol/l     3.5 - 5.2     Spectrophotometric
Триглицериди (Tg)   Serum         0.83        mmol/l     0 - 1.70     Spectrophotometric
АсАТ   Serum         30        IU/l     0 - 40     IFCC
АлАТ   Serum        53        IU/l     0 - 41     IFCC
ГГТ   Serum        56        IU/l     10 - 47     IFCC
Серология (инфекциозни болести)
HIV - скрининг тест   Serum         (-)negative        NA         Manual


Забравих да добавя , че тези изследвания са ми от вчера 04.08.2011

Преди 2 седмици АЛАТ беше 66 , ГГТ - 78
Преди да си пускам ДНК за Б ми се ще да се срещна с лекар но това нямам как да стане преди края на август за това съм в изчакване , а това най - го мразя.
Между другото като спомен от бурната ми младост - все още взимам по половин таблетка сероксат всяка сутрин - 10 мг - вид анти депресант.Не изпитвам нужда от него , чувствам се отлично но все си мисля , че ако спра ще взема да рухна. Дали и това може е да е причина за ензимите ?

Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5566
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #18 -: Август 05, 2011, 09:06:24 »
Между другото като спомен от бурната ми младост - все още взимам по половин таблетка сероксат всяка сутрин - 10 мг - вид анти депресант.Не изпитвам нужда от него , чувствам се отлично но все си мисля , че ако спра ще взема да рухна. Дали и това може е да е причина за ензимите ?
Провери какво пише в листовката му. Ако пише нещо за хора с чернодробни заболявания, може и да оказва влияние на черния дроб и би могъл да е евентуална причина за завишените чернодробни ензими. Но независимо какво пише там, задължително трябва да изключиш вирусните хепатити като причина.


Поздрави,
Радо
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен anita

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *****
  • Публикации: 2988
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #19 -: Август 05, 2011, 09:07:15 »
Oт изследванията е видно. че ензимите спадат. Четох листовката на сероксат. В нея пише
Цитат
Някои нежелани реакции са редки и се наблюдават при малък брой пациенти:

♦ припадъци

♦ чувство на безпокойство и възбуда, което може да се съпровожда с невъзможност за седене или стоене на едно място

♦ маниакални реакции (пристъпи на неконтролируемо поведение, вълнение и свръх-реактивност)

♦ понижени нива на натрий в кръвта (особено при възрастни хора)

♦ повишено вътреочно налягане (остра глаукома)

♦ нарушени нива на чернодробните ензими или симптоми на чернодробно увреждане, което може да се изразява в гадене, повръщане, липса на апетит, общо неразположение, температура, сърбеж,пожълтяване на кожата и очите, потъмняване на урината
♦ секреция на мляко извън периоди на кърмене

♦ подуване на ръцете/краката

♦ стомашно кървене

♦ намален брой тромбоцити в кръвта

♦ чувствителност на кожата към слънчева светлина

♦ "серотонинов синдром" (симптоми, включващи безпокойство, обърканост, изпотяване, халюцинации, повишени рефлекси, мускулни спазми, треперене, ускорен сърдечен ритъм и треперене)

♦ Свръхпроизводство на антидиуретичен хормон, който причинява задържане на течности и вода
Опитай се да спе спреш медикамента а междувременно можеш да започнеш да пиеш карсил или легалон за да подпомогнеш черния си дроб.


Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5566
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #20 -: Август 05, 2011, 09:15:23 »
Може би трябва първо да се консултира с психолог/психиатър, преди да го спре.
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен anita

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *****
  • Публикации: 2988
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #21 -: Август 05, 2011, 09:18:22 »
Може би трябва първо да се консултира с психолог/психиатър, преди да го спре.
Задължително, защото в листовката пише и за нежелани реакции при спиране на медикамента.


Цитат
Нежелани реакции, които могат да се наблюдават пои спиране на лечението:

Проучванията показват, че 3 от 10 пациента съобщават за наличие на симптоми, свързани със спиране на лечението със SEROXAT. За сравнение, такива симптоми се съобщават от 2 до 10 пациента, при спиране приема на таблетки, съдържащи само захар. Все пак тези симптоми не са същите както при вещества, предизвикващи пристрастяване или зависимост (напр. хероин).

Симптомите включват:

♦ виене на свят

♦ сензорни смущения като изтръпване на крайниците, усещане за изгаряне и усещане за електрически ток

♦ нарушения в съня, включително неспокойни сънища

♦ възбуда или безпокойство гадене

♦ тремор

♦ объркване

♦ изпотяване

♦ главоболие

♦ диария

Тези симптоми се наблюдават през първите няколко дни от спиране на лечението или в много редки случаи, ако е пропусната доза. Все пак по-вероятно е те да настъпят при твърде рязко спиране на лечението със Seroxat. По тази причина винаги се консултирайте с вашия личен лекар преди да спрете лекарството. При повечето пациенти симптомите отзвучават след няколко седмици. Все пак, ако чувствате, че нежеланите реакции са много тежки, консултирайте се с вашия лекар, който ще ви препоръча как по-постепенно да спирате лечението.Ако нежеланите реакции станат особено обезпокоителни, кажете на лекаря си.Ако наблюдавате някаква нежелана реакция, която не е спомената в тази листовка, моляинформирайте лекаря.

 


Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Sancho

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 10
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хепатит В + хепатит С
Re: Здравейте
« Отговор #22 -: Август 06, 2011, 10:35:53 »
Някой дали е чувал за връзка между лаймската болест и хепатита. Струва ми се че навремето бях чел нещо по въпроса. Дали това че съм бил ухапан от кърлеж ми е помогнало да изчистя вируса или това са пълни щуротии ?

Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5566
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Здравейте
« Отговор #23 -: Август 08, 2011, 08:58:09 »
По принцип лаймската болест в редки случаи може да причини хепатит (с повишени чернодробни ензими, болка и тежест в дясното подребрие, и подобни симптоми). Но този хепатит е различен от хроничния вирусен, който си имал (или имаш).
А да се излекуваш от хроничен вирусен хепатит вследствие на излекуване от лаймска болест, за първи път чувам.


Поздрави,
Радо
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007