Автор Тема:  Вирусът го няма, а ензимите вървят нагоре....  (Прочетена 1207 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен pchelichkata

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 6
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон + рибавирин
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
Здравейте,

Преди месец спрях интерферона, вирусът го нямаше... Днес правих контролни изследвания на ензимите и са се покачили доста спрямо предния път - АСАТ 105, АЛАТ 99, ГГТ 96 - с по трийсет единици отгоре!!! Какво мислите, че се случва?

Също по време на лечението имах жесток сърбеж, който сега се влошава още повече - сигурен индикатор за болен черен дроб...

Притеснена съм. Лекуващия лекар цял ден не вдига телефона, затова се обръщам към вас, ако някой е преживял подобно нещо, да сподели или да даде съвет.

Благодаря и успех на всички!

Мая
« Последна редакция: Февруари 15, 2012, 22:27:35 от Радослав Русинов »

Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5569
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Вирусът го няма, а ензимите вървят нагоре....
« Отговор #1 -: Февруари 15, 2012, 22:31:33 »
Здравей, Мая,
Ако ензимите започнат да се покачват в първите месеци след лечението, е възможно да се касае за релапс. Така, че за да се успокоиш, може би най-добрия вариант е да си пуснеш ПСР.

Що се касе до това:
Също по време на лечението имах жесток сърбеж, който сега се влошава още повече - сигурен индикатор за болен черен дроб...
Ако сърбежите бяха сигурен индикатор за болен черен дроб, то всички хора по света щяха да са с чернодробни заболявания. Това, че си имала сериозни сърбежи по време на лечението е стандартен страничен ефект, който не е правилно и не е коректно да се свързва директно с увредения черен дроб.


Поздрави,
Радо
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007