Автор Тема:  дипресия  (Прочетена 3149 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен deadora

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
дипресия
« -: Ноември 17, 2013, 08:32:23 »
Мой близък е с хепатит б,преминал е два курса на лечение с интерферон и в момента вече 7-8 месеца след лечение той е много изнервен и агресивен!Помоли ме да Ви попитам имал ли е някой от вас такъв проблем и с какво се е лекувал или единственият начин е посещение на психиатър?

Неактивен deadora

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #1 -: Ноември 21, 2013, 22:44:06 »
Дааа,48 преглеждания на въпроса ми и никакъв отговор!Най-вероятно ви звучи глупав въпроса ми,но аз се осмелих да убедя този отчаян човек,че излагайки проблема му в този форум,ще получи отговор,съдействие и разбиране!Понякога отчаяните хора задават и не толкова смислени въпроси,но ако си минал през този "интерферонов ад"два пъти и положението ти не става по-добро а агресията ти не отшумява(както и болестта ти),остава надеждата да ти помогне някой със съвет!

Неактивен ralkataaaaaaa

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • ******
  • Публикации: 574
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Боцепревир + пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #2 -: Ноември 21, 2013, 23:30:53 »
  Аз все още се лекувам и не знам как ще е 8 месеца след като спра да се лекувам,но наистина се чувствам понякога много тъжна без причина,също така започвам да плача ей така от нищото,но има моменти в които съм весела и щастлива.  Колкото до агресията доколкото съм чела тук във форума има мъже които дори са удряли жените си ,но след приключване на лечението си нещата се успокояват .Може би твоя познат трябва да отиде на психолог или пък да се свърже с лекарите при които се е лекувал и да ги пита тях . Като цяло лечението е много тежко и много продължително и това много влияе на психиката на човек. Може би на някои хора им трябва повече време за да заживеят нормалния си начин на живот.  :smile:
Животът - това е изкуството да се научиш да вървиш, въпреки стискащите обувки...

Неактивен Силвия Станиславова

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 317
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Боцепревир + пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #3 -: Ноември 22, 2013, 01:12:14 »
Ако се чувства много изнервен,депресиран,трябва да поговори със специалист за това и да има терапия. И не е зле също да направи изследвания например за тироидните хормони,как са след тези две лечения. Хора докато са на лечението им се налага(на някои разбира се),да бъдат на антидепресанти. Интерферона предизвиква странични ефекти като депресияра е един от тях. Има нужда от лечение за това най-вероятно човека. Психолозите и психиатрите знаят за тези странични ефекти на лечението и ще му помогнат. Нека се обърне скорострелно към някой добър лекар. Много кураж и да е добре скоро му пожелавам!

 :flowers:
Силвето

It's ordinary to love the beautiful,but it's beautiful to love the ordinary.










Неактивен Аника

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1160
  • Пол: Жена
  • генотип 1
    • Профил
  • Вид лечение: Софосбувир + Даклатасвир
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #4 -: Ноември 22, 2013, 08:18:44 »
Деадора, аз съм с 2 лечения интерферон и то неуспешни.
Не знам какво да ти кажа. Проблема за мен не е в 2-те или в 3-те лечения, а в това, че са неуспешни, за жалост.
Не мисля, че съм агресивна, но има моменти, в които и аз изпадам в депресия. Друго би било, ако бях изчистила вируса, поне според мен  :smile:
Една среща, може и повече, с психоаналитик вероятно би му помогнала, знам ли? При мен най-добре действа, като изпадна в дупка, да се хвана за малкото ми останала косица и да се извлача нагоре сама. Много е хубаво да имаш приятели и близки, които да те подкрепят, но ако сам не се измъкнеш - те са безсилни да го направят.
Дано скоро напишеш добри новини  :flowers:
"Спри да живееш за това, което е зад ъгъла и започни да се наслаждаваш на разходката по улицата."

Неактивен Erma

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 200
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешно завършенo - чака резултати
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #5 -: Ноември 22, 2013, 10:44:31 »
Здравей, Деадора  :smile:

Добре е твоят познат да се консултира със специалист. Във форума има хора, които по време на лечението бяха на антидепресанти. Аз самата се консултирах с психиатър, когато бях на лечение. Лекуващият хепатолог ще го насочи към специалист, който да прецени какви медикаменти да изпише на фона на основното заболяване.

Другото, което предлагам е, ако твоят близък е от София да посети Групите за подкрепа, които Сдружението организира. Те са всеки първи петък от месеца, от 18 до 20 ч. Подробности ще намериш в специалната тема на форума и сайта. Мнението ми е, че твоят близък трябва да говори за проблема- със специалист, с хората от Форума или Групите, но би имало по-добър ефект, ако е лично, не чрез твоето посредничество.

Поздрави от мен, ако имаш въпроси за Групите за подкрепа, пиши на лични.

Ерма

Неактивен Unknown93

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 7
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Остър хепатит C
Re: дипресия
« Отговор #6 -: Март 07, 2014, 16:15:15 »
Здравей!
Не съм много компетентен, защото все още не съм се лекувал с интерферон и не знам за страничните му ефекти. Но и аз като твоя близък съм много нервен и импулсивен. За целта пия от време на време валериан (3х2) той е на билкова основа. Или валидол, той също е на билкова основа и се смуче. А иначе съм пробвал и атаракс, той е на химическа основа, но пък е ефикасен. Хубаво ще е и да намали кофеина ако приема такъв!

В никакъв случай да не приема споменатите от мен успокоителни сляпо! Нека се посъветва преди това със специалист!

П.С. Ако мога да бъда полезен с още нещо ми пиши на лично! :)

Поздрави, Пламен!
Всеки човек е остров на собственото си аз. Корабокруширал след зачеването и разложил се във времето, накрая завършва сладкия си сън при акулите в морето!

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007