Автор Тема:  Проблеми с кожата  (Прочетена 2626 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Mimeto

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 93
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Проблеми с кожата
« -: Февруари 06, 2008, 18:28:33 »
Здравейте!

Пия Легалон от няколко месеца и наблюдавам един доста гаден проблем с кожата ми - все едно съм пубертет  ;D / почти на 27 години съм / - пъпки по гърба, които сърбят и болят. Никога преди това не съм имала и сега съм в ужас.
Тези от вас, които пият Легалон дали го имат този проблем ?

Поздрави !
щастлива мама

Неактивен kammy

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 130
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Има близък с хепатит B
Re: Проблеми с кожата
« Отговор #1 -: Февруари 06, 2008, 23:32:32 »
Миме,съпруга ми пие Легалон от много време вече-повече от година.При него няма никакви промени в кожата.
Но може просто на различните хора да се отразява различно,знам ли :)

Неактивен ios57

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 81
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Проблеми с кожата
« Отговор #2 -: Февруари 07, 2008, 15:34:45 »
Аз го пия две години / придружен с вит.Е/, но не съм имала проблеми. Четох, че някой тук се оплакваше от напълняване - и това не ми се е случило.  Сигурно на всеки действа различно.
Когато нещата отиват по дяволите, не отивай с тях!

Неактивен Мери_

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 2373
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Интерферон
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Проблеми с кожата
« Отговор #3 -: Февруари 07, 2008, 17:18:36 »
Здравей и от мен!
Пила съм легалон в продължение на повече от 6 месеца и не съм имала никакви кожни проблеми. Може би трябва да се консултираш с кожен лекар и да си направиш някакви тестове евентуално за алергия към някоя от съставките.
Мери
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007