Автор Тема:  Проблем с кожата!  (Прочетена 5131 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен nasko83

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Проблем с кожата!
« -: Януари 20, 2016, 15:32:42 »
Здравейте на всички,

от година време съм на Виреад, четох из форума за различните странични ефекти, които предполагам са различни при всеки. Проблема при мен , е че имах някои симптоми от преди да стартирам лечението. Имам проблеми с кожата, които до този момент не мога да реша. Става въпрос за упорита уртикария, която ме мъчи от около 2 години. Ходих на два пъти при доц. Антонов от "Иван Рилски" и той ме посъветва да отида на хематолог, тъй като се съмняваше за полицетемия (заболяване на кръвтта), поради по високите нива на хемоглобин и хематокрит. Диагнозата ми бе дадена от д-р Попова от същата болница - вторична полицетемия, като ми взеха проба и от костен мозък. Но от епикризите, които взех наскоро и обсъдих отново с доц. Антонов стана ясно, че няма нищо сериозно, поне за сега. Макар, че искам да се посъветвам и с дерматолог, тъй като вярвам че тези обриви са строго специфични откъм сезон и други фактори. Ако някой знае за добър специалист дерматолог в София, моля да сподели. Преди време бях говорил с една друга хематоложка, която ме посъветва да приемам детоксикиращи медикаменти от сорта на КолонХелп и Декотс на една фирма, която не помня. Взимах за известно време но нямаше голям ефект :medicine:
Моля, ако някои има представа за такива продукти да сподели. Интересувам се много и от хомеопатия. Четох из форума за различни добавки, билки и т.н. които могат да се приемат, за да се компенсират вредите от лечението, като отпадналост, слабост,  намалено съдържание на витамини и минерали и др. Моля ако някой е по запознат да сподели, може и на лично. Успешно лечение на всички! :congrats:
HAPPINESS,
ONLY REAL
WHEN SHARED

Неактивен Силвана Лесидренска

  • Global moderator
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 3248
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Проблем с кожата!
« Отговор #1 -: Януари 21, 2016, 08:27:08 »
Напоследък излизат все повече данни и проучвания, че с корекция в хранителния режим може да се подобрят редица оплаквания, особено кожни. Можеш да имаш проблем, който няма нищо общо с Виреад, и който да не може да се диагностицира от лекарите, защото те не обръщат внимание на храната, която пациента яде. Можеш да имаш непоносимост към лактоза, глутен? Би могъл да си направиш едномесечен експеримент, който нито е опасен за здравето ти, нито ще ти струва по-скъпо от парите, които би дал за лекарства. За един месец спри глутена например и виж как ще ти се отрази.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org

Неактивен nasko83

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Проблем с кожата!
« Отговор #2 -: Януари 24, 2016, 10:47:14 »
Силве, здравей и благодаря за включването! :wink3:
Да може би си права, но аз все повече си мисля, че е нещо като студова алергия. В началото като започна бе по на често, сега забелязвам че паренето и сърбежите (и това боцкане) се появяват вечер след като се прибера от работа. Не е постоянно, но е неприятно, отшумява за около 30-40 мин. Може би трябва да се посъветвам и с дерматолог, затова и питах дали някой има данни на добър такъв специалист в София, ще бъда благодарен.
HAPPINESS,
ONLY REAL
WHEN SHARED

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007