Автор Тема:  Възможен медикаментозен хепатит  (Прочетена 10981 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен danibela

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Недиагностициран/а
Възможен медикаментозен хепатит
« -: Септември 17, 2012, 20:40:35 »
Здравейте!
Поставиха ми диагноза "медикаментозен хепатит".
Възможно ли е от 4-5 парацетамола, изпити в рамките на една седмица, да се получат АСАТ и АЛАТ: 200.
Струва ми се невъзможно, но това беше становището на лекаря  :fight2:?
Благодаря за отговора предварително!
« Последна редакция: Ноември 30, 2012, 00:18:41 от Радослав Русинов »

Неактивен Rumi_

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1544
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #1 -: Септември 17, 2012, 21:25:23 »
Здравей, само с изследване на алат и асат ли поставят тази диагноза? Ако е така, несериозно е . Друго не изследвахте ли?

Неактивен danibela

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Недиагностициран/а
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #2 -: Септември 17, 2012, 22:45:04 »
Ами направиха ми пълна кръвна картина, гледаха ме на ехограф и това е.
Какви други изследвания трябва да се направят за да се установи каква е причината? :smile:..
В интерес на истината, изобщо не съм доволна от лекарите в Университетска в Пловдив. Не препоръчвам д-р Станчев на никого, много несериозен лекар!
« Последна редакция: Ноември 30, 2012, 00:20:42 от Радослав Русинов »

Неактивен Лорей

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • ******
  • Публикации: 646
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #3 -: Септември 18, 2012, 00:47:14 »
Здравей. Трябва да си пуснеш изследвания за хепатит Б и С. Само от ехографски преглед не може да се постави такава диагноза. Освен АСАТ и АЛАТ, пускала ли си ГГТ, алкална фосватаза и билирубин?
« Последна редакция: Септември 18, 2012, 12:32:24 от Лорей »
Какво е депресия? Да си купиш обръч и да ти стане.

Неактивен danibela

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Недиагностициран/а
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #4 -: Септември 18, 2012, 10:40:12 »
Здрасти..
Пуснаха ми за Б и C - отрицателни са. ГГТ-то ми е 100 в момента.
A за другите - не знам. Tе не влизат ли в пълната кръвна картина? A и за какво са?
« Последна редакция: Ноември 30, 2012, 00:21:40 от Радослав Русинов »

Неактивен Rumi_

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *****
  • Публикации: 1544
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #5 -: Септември 18, 2012, 10:49:39 »
ГГТ, Алат и Асат не влизат в пълната кръвна картина/ПКК/, а са биохимични изследвания за проблеми с черния дроб. Щом нямаш хепатит Ц и В, твърде е възможно да е от предозиране на парацетамола. Но това пък означава, че бързо ще влязат в норма.

Неактивен Vancheto

  • Модератор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доктор на хепатитните науки
  • *******
  • Публикации: 1558
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #6 -: Септември 18, 2012, 11:13:03 »
Данибела, пиши за твоя проблем в тази тема, която ще е твоята и ще получаваш отговори тук, изтрих ти поста, който се дублираше в друга тема.

Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Лорей

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • ******
  • Публикации: 646
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #7 -: Септември 18, 2012, 12:35:28 »
Според мен може да изчакаш да мине известно време и пак да пуснеш чернодробните изследвания. Не мога обаче да ти кажа за какъв период биха влезли в норма, ако завишаването на трансаминазите и другите показатели е временно.
Какво е депресия? Да си купиш обръч и да ти стане.

Неактивен danibela

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Недиагностициран/а
Re: Какво значи остър хепатит не B
« Отговор #8 -: Октомври 03, 2012, 23:32:03 »
Kакво значи остър хепатит не B, защото моите anti-НВc И HBsAg, са отрицателни.
« Последна редакция: Ноември 30, 2012, 01:10:07 от Радослав Русинов »

Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5569
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Възможен медикаментозен хепатит
« Отговор #9 -: Ноември 30, 2012, 00:22:39 »
Здравей,
Докъде стигнаха нещата със завишените АЛАТ и АСАТ. Все още ли са такива и какви други изследвания ти пускаха лекарите?


Поздрави,
Радо
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен Радослав Русинов

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Професор
  • *******
  • Публикации: 5569
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • My Home Page
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Какво значи остър хепатит не B
« Отговор #10 -: Ноември 30, 2012, 01:12:04 »
Kакво значи остър хепатит не B, защото моите anti-НВc И HBsAg, са отрицателни.
Това значи, че проблема с черния ти дроб не е причинен от вируса на хепатит B, а от нещо друго. Точно заради това горните 2 изследвания са ти отрицателни.
Нямам възможност да отговарям своевременно на постове и лични съобщения.
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007