Автор Тема:  Виекиракс и Ексвиера  (Прочетена 266 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Азалия

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Първолак
  • *
  • Публикации: 7
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Безинтерферонова терапия (ДААС)
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Виекиракс и Ексвиера
« -: Май 11, 2018, 14:02:24 »
Здравейте, от седмица съм на Виекиракс и Ексвиера /без рибавирин/; в листовката като страничен ефект е описано само чувство на умора. Усещам доста често напрежение в сърдечната област и задъхване, а от вчера и дискомфорт в едното ухо /едновременно бучене,заглъхване и пищене/. Моля,  да споделите мнение, трябва ли да потърся съвет от лекар или на фона на страничните ефекти от другите терапии това си е бял кахър?  :wink3:

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007