Автор Тема:  Предстои ми лечение за първи път..  (Прочетена 1509 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен edna_ot_vas

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 26
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #30 -: Септември 13, 2018, 21:43:02 »
Ще изчакам да се види на кой препарат оставам и ако не ме накарат да върна хапчетата, които няма да използвам, ще ги даря.

Неактивен edna_ot_vas

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 26
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #31 -: Септември 15, 2018, 17:03:07 »
Методът "проба-грешка" отново се провали - реакцията към Полфарма беше 1 към 1, всъщност, все още е, тъй като опитът ми беше вчера... днес отново е почивен ден и Балабанска вероятно ще отговори в понеделник. Тъпо е, че така се пада, но аз гледам да правя опитите, когато съм в почивка, няма как по време на работа да се случи. Иначе ми е ясно, че хапче в петък вечер не се започва... изкарахме тежка нощ вкъщи. Днес пих антихистамин, от който също нямам повлияване.
Просто вече не знам. Мислех си за вариант за прием на антихистамин заедно с всяко хапче, но като гледам как няма промяна, се съмнявам и това да проработи... не знам доколко има смисъл да продължавам опитите с други видове тенофовир. Също не знам и какво ще стане, ако прекратя опитите и какви алтернативи имам.
Поне вече съм на сто процента убедена, че всичко става от лекарството, въпреки че и преди не съм се съмнявала. Очите ми започнаха да лютят и сълзят на първия час от приема, после ми се сковаха краката както след упойка като още не е пуснала и започна да ми се ходи по голяма нужда по 3-4 пъти, а някак не можех да им подам команда да се движат, на няколко пъти имах чувството, че ще припадна както си лежа, но водещият симптом както и предния път си беше това горене на хранопровода. Имаше и по ръцете и краката, но най-силно го усещам и в момента в хранопровода. Пила съм вода, яла съм, не чувствам раздразнение в стомаха, няма повръщане, разстройства или разни такива, но паренето е страшно. Гърлото ми се беше подуло и трудно преглъщах, скъсах се да се давя и да кашлям, накрая заспах седнала, намерила удобна поза или от изтощение. Чеша се по ръцете и краката, излязоха пак малките пъпчици.
С една дума: Същото!
И сега какво?


Неактивен anti-HBs

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #32 -: Септември 19, 2018, 10:30:23 »
Можеш ли да видиш на Полфарма какво пише? Tenofovir disoproxil и после какво следва? Phosphate, fumarate, maleate или нещо друго? Любопитно ми е дали с най-скъпата формула (мисля, че е fumarate като Viread-a) ще ти е по-добре.

ПП: Проверих - фумарат е, така че сигурно няма значение какво е... Според мен ще трябва да опиташ с Entecavir (baraclude) или нещо от алтернативните такива лекарства...
« Последна редакция: Септември 19, 2018, 10:36:08 от anti-HBs »

Неактивен edna_ot_vas

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 26
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #33 -: Септември 19, 2018, 14:10:11 »
Фумарат е, но не знам дали тези неща предизвикват реакциите, защото как пък са точно 1 към 1 от Зентива и Полфарма...
Нали само Тенофовир не дава резистентност при дълга употреба... и може да се забременява на фона му? Аз не съм първа младост вече и не мога да не мисля и за това, особено щом се очаква толкова години да си живея с лекарство...
Мисля, че решението за Тенофовир, предвид моите обстоятелства, е правилно, проблемът е, че не го понасям. Попрочетох тук по другите теми, че не съм единствената, която се оплаква от генерик и че хора, които са били на Виреад, не са имали проблеми, затова все още имам надеждата, че може пък да се намери вариант за Тенофовир. Ако не, ще видим пак какви други опции има. Ако и с оригиналния препарат съм пак така, ще трябва да се сбогувам с него.
Иначе ме пращат на алерголог, заедно с хапчетата :)

Неактивен Силвана Лесидренска

  • Модератор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 2767
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #34 -: Септември 19, 2018, 20:05:15 »
Аз пия Полфарма, точно защото е фумарат. Нямам никакви оплаквания, за разлика от хора, които пият малеат (Майлан).
На фона на тенофовир сума ти жени бременеят по целия свят и то от поне десет години, така че там няма проблеми.
Нека се открие първо причината за оплакванията ти.

Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен anti-HBs

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #35 -: Септември 20, 2018, 08:42:31 »
Какви са оплакванията от Майлана? защото се опитвам да открия причината за малко странната ми кондиция напоследък - умора, сънливост, главоболия, виене на свят, аритмии... Всичко ми е в норма, кардиолог специалист ме прегледа, но се замислих дали пък не е от хапчето...

Неактивен Силвана Лесидренска

  • Модератор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 2767
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #36 -: Септември 20, 2018, 09:51:35 »
Нищо такова.
Паценти, с които говорих, съобщаваха за стомашни и кожни проблеми.

Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен anti-HBs

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #37 -: Септември 20, 2018, 12:15:13 »
Благодаря ти - и аз не допусках, че може да е от него, защото не бях чувал за такъв тип проблеми. Но понеже по подразбиране ги смятам хапчетата за почти безвредни и без ефекти, а сега се появиха такива случаи, се замислих дали не го подценявам. Може да си взема фумарат от Турция да тествам един месец.

Неактивен edna_ot_vas

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 26
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Резултати: Не е провеждано лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #38 -: Септември 20, 2018, 15:49:34 »
anti-HBs, изчакай засега ако искаш, аз като се уверя, че няма да ми ги искат тези да ги връщам, ще ти ги дам да пробваш. Зентивата също ще я давам, просто още не съм сигурна какви са правилата. Между другото, идва ми датата за взимане на следващата опаковка... освен да отида в аптеката да си я взема. Така или иначе ще търся на кого да ги дам.

П. С.
Предполагам, че никой няма да иска да върна отворена опаковка, но знам ли...
« Последна редакция: Септември 20, 2018, 15:58:33 от edna_ot_vas »

Неактивен anti-HBs

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Ученик
  • **
  • Публикации: 42
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Алтернативно
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Предстои ми лечение за първи път..
« Отговор #39 -: Септември 20, 2018, 17:16:09 »
Ще го мислим като намериш решение - при теб проблемът е по-сериозен.

Иначе аз се замислих, че от няколко месеца пия хапчето сутрин и може това да е причината... Ще започна да го пия вечер, да видя дали ще ми е уморено през деня.

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007