Автор Тема:  Попадане на кръвоносен съд при инжектиране  (Прочетена 9996 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен mitko chi

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 56
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Статус: Хроничен хепатит C
Имам един въпрос,
вчера след като си извадих инжекцията на върха на иглата имаше капка кръв, а също и на мястото където беше влязла иглата.Това означава ли,че съм попаднал на кръвоносен съд.Всъщност при първата инжекция сестрата не ми каза нищо за този проблем.
Аз на много места съм виждал и чел,че не трябва да се попада в съд,но никаде не видях защо ,какви са последствията и как се процедира ако все пак попаднеш и си инжектираш цялата доза.Всъщност не мога да разбера това опасно ли е или просто лекарството не действа и дали не трябва да си сложиш друга доза...Пишете ми какъв е вашият опит и дали сте имали такъж случай,като моя.
Чао за сега!
« Последна редакция: Май 09, 2008, 08:52:19 от Силвана Лесидренска »

Неактивен niki

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • *****
  • Публикации: 95
  • Пол: Мъж
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: injektirane v kravonosen sad
« Отговор #1 -: Май 08, 2008, 20:59:47 »
Здравей Митко!
 Това което разказваш ми се случи и на мен, точно на последната инжекция, дори кръв беше влязла и вътре в спринцовката, незнайно за мен как. Мисля че ако си спазил всички необходими указания няма от какво да се притесняваш. На някои места има малки кръвоносни съдове (капиляри), които могат да се пукнат при вкарване или изкарване на иглата и оттам да се получи тази капка кръв, което не значи, че непременно си попаднал на вена и лекарството е инжектирано в нея. Това е моето обяснение.
Успех с лечението!

Неактивен migle

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 789
  • Пол: Жена
  • Усмихвай се на живота
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: injektirane v kravonosen sad
« Отговор #2 -: Май 08, 2008, 22:20:52 »
Това, което знам аз е ,че се засилват страничните ефекти.
Преди малко като си слагах Пегасиса попаднах на кравоносен :crying2: съд така, че след време ще пиша какво се случва от личен опит :).Ако оцелея разбира се ;)
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен sneji

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 312
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: injektirane v kravonosen sad
« Отговор #3 -: Май 09, 2008, 08:51:41 »
Мигле разбира се че ще оцелееш ;)
Митко след като прочетох твоят въпрос попитах една позната,която е медицинско лице и ето какво ми каза тя-няма страшно и да не се притесняваш,че това често се случвало в медицинската практика,било болезнено,но не оказвало влияние върху въздействието на медикамента.Това е,аз нямам опит и немога да изкажа лично мнение по въпроса и затова попитах нея.Пожелавам ти едно безпроблемно лечение и дано с тази информация да съм успяла по някакъв начин малко да те успокоя,защото всяко притеснение малко или много натоварва по някакъв начин.Всичко  добро от мен и чао!

Неактивен Силвана Лесидренска

  • Global moderator
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 3171
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Нуклеозиден аналог
  • Резултати: Повторно лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: injektirane v kravonosen sad
« Отговор #4 -: Май 09, 2008, 08:51:53 »
Митко, нормално е след като се инжектираш и извадиш иглата да има капка кръв на върха й и на мястото на апликацията. Все пак това си е вид убождане, ако се убодеш с трънче примерно,тече малко кръв нали? Това не означава,че си попаднал на кръвоносен съд.

Най-важното е: при апликация, преди започване на инжектиране, да се изтегли малко буталото назад и да се провери дали вътре в самата игла има кръв. Ако има кръв, се изважда от това място и се поставя инжекцията на друго място, което пак се проверява по същият начин!
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org

Неактивен migle

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 789
  • Пол: Жена
  • Усмихвай се на живота
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон
  • Резултати: Релапс на хепатита след лечение
  • Статус: Хроничен хепатит B
Хе, хе оцелях.....ама беше гадно.
Освен сраничните ефекти и уплахата ми беше голяма(дане би случайно да се затрия).
Благодаря на Тедибон,Ванчето и Силвето за подкрепата.
Благодаря ви момичета. :-* :-* :-* :-*
Незнам как щях да се справя , ако не беше форума :(
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007