Автор Тема:  Психоза вследствие на лечение с интерферон  (Прочетена 56103 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Petrana

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 54
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #60 -: Септември 20, 2008, 18:33:04 »
И аз познавам хора с мисли за самоубийство. Може би донякъде е в реда на нещата в това време, в което живеем. Много хора казват, че ще се самоубиват. Приемам всякакви координати за лекарства на билкова основа за хепатита + терапевти. Може и като лично съобщение.
« Последна редакция: Септември 20, 2008, 22:25:57 от Радослав Русинов »
Съобщение от администраторите: Достъпът на този потребител до форума е забранен, поради некоректно поведение!
За повече информация: http://hepatitis-bg.com/forum/index.php?topic=1316.0

Неактивен katia

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 298
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #61 -: Октомври 20, 2008, 14:57:14 »
Много хора в труден момент казват: "Ще се гръмна", "Вече трябва да се самоубия" и тем подобни, чувстват се ненужни и прочие. Но разликата с психично болните е в това, че те не го правят!!! Има такива моменти в живота на всеки. Психично отклонение е когато го обмисляш и правиш реално такива опити и то ако е с неясни мотиви и объркващо поведение.

Неактивен Petrana

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 54
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Психоза вследствие на лечение с интерфер&
« Отговор #62 -: Ноември 06, 2008, 08:19:49 »
Пих го този Ремотив няколко седмици - 2 седмици, но съм все така подтисната, не даде резултат.
Освен това много ме притеснява високото съдържание на алкохол, което уврежда черния ми дроб и сякаш като ги пиех черния дроб започна да ме боли.
А и незнам в каква насока да променя живота си, за какво да мисля, толкова съм сама.
Съобщение от администраторите: Достъпът на този потребител до форума е забранен, поради некоректно поведение!
За повече информация: http://hepatitis-bg.com/forum/index.php?topic=1316.0

Неактивен katia

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 298
    • Профил
  • Вид лечение: Интерферон
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #63 -: Ноември 06, 2008, 08:36:10 »
При тези лекарства трябва да се получи натрупване и тогава да се каже дали действат. Те обикновено имат алкохол, защото иначе не действат, но ако това в Ремотива толкова те притеснява можеш да го замениш с Esbericum, който също е със съдържание на жълт кантарион. http://www.climacterium.com/bama/bul/bulletins/1_01/bull001_6.htm

Неактивен Petrana

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 54
    • Профил
  • Вид лечение: Не е провеждано
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #64 -: Ноември 11, 2008, 09:27:40 »
Благодаря за отговорите.
 :fun:
 :fun:
 :fun:
Съобщение от администраторите: Достъпът на този потребител до форума е забранен, поради некоректно поведение!
За повече информация: http://hepatitis-bg.com/forum/index.php?topic=1316.0

Неактивен Eli

  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 705
  • Пол: Жена
    • Профил
    • Счетоводна кантора Елвада
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешнo
  • Статус: Има близък с хепатит C
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #65 -: Ноември 11, 2008, 22:55:48 »
Здравей Петрана,

Ти откъде си?
Може би някой от съфорумците би могъл да препоръча добър специалист в близост до мястото, където се намираш.  :smile:
Каня те отново на нашата среща в Стара Загора.  :flowers:
Сигурно е, че там ще срещнеш много нови приятели и няма да се чувстваш толкова сама, колкото казваш  :party:

Най-сърдечни поздрави,  :flowers:
Ели
"Животът е решение, а не компромис"

Моите албуми: http://bit.ly/df4dMR

Неактивен didi

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 134
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон
  • Статус: Хроничен хепатит B
Re: Психоза вследствие на лечение с интерферон
« Отговор #66 -: Ноември 13, 2008, 11:31:28 »
Здравейте на всички,
изчетах всичко от край до край.До сега не се бях замисляла за депресията която може да се появи като страничен ефект от интерферона(въпреки че го бях чела в листовката).Много работя-лятото по 16-18 часа и всяка свободна минута се грижа за 4-членното ми семейство,а сега не по малко от10-12 часа(грижите остават).И аз съм плакала нощем когато не съм можела да заспя,но съм го отдавала на умората до смърт.Имам хоби.
Като четях в мен избухнаха размисли и страсти-дали и мен ще ме споходят такива депресивни мисли(още съм в 7 месец от лечението)?
Не искам никой да визирам(в случая Петрана която е с диагноза),но майка ми от малка ми казваше"човек като няма работа си мисли за глупости",така че според мен"за лудо работи,за лудо не стой"!По добре е човек да е винаги ангажиран-мислово или физически(по избор).Когато си на работа и си м/у хората имам чувство че не биха те споходили мрачни мисли.Ако нямаш работа-намери си,направи си хоби ако не си си намерил,развивай се,учи-все лесни неща!
Боже станах като мъдрец-мъдрост след мъдрост сипя !
Имам роднина на която и поставиха същата диагноза като на Петрана.Лежа в психото и вече 15 години е на поддържащи инжекции(веднъж месечно).Лечението и е успешно и тя е нормален трудоспособен човек!

 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007