Специалистите отговарят > [НЕАКТИВЕН РАЗДЕЛ] доц. д-р Красимир Антонов отговаря на пациенти

 Лечение с Hepsera (Адефовир) и интерферон на хепатит B

(1/1)

krasimirski:
Здравейте, уважаеми доц. Антонов,
Имам проблем с хепатит Б, който ми беше открит 2007 година март месец.
Започнах лечение в Испания с Адефовир - ''ХЕПСЕРА''. След 2 годишно лечение трябваше да мина вече на Ентекавир по преценка на испанските лекари, но аз реших да се прибера в България и след 1 година и половина чакане започнах лечение с пегилиран интерферон (Пегасис -180 микрограма). Започнах на 15.01.2010 г.
След  стартирането на лечението с интерферон започнаха да ми скачат драстично АСАТ и АЛАТ. Преди да стартирам те бяха: АСАТ-46, АЛАТ- 74

1. Януари / АСАТ-48,32 / АЛАТ-106,38/
2. Февруари / АСАТ-66,04 / АЛАТ- 171,02/
3. Март / АСАТ-195,40 / АЛАТ - 466,90/ и вече завишен ГГТ - 116,40

И лекарите от ВМА, д-р Симонова ми каза да ги спирам инжекциите. И пуснах  наново PCR във вашата лаборатория и чакам резултат на 09.04.2010 г. Също пуснах и anti-HBc igM и HBeAg - те са отрицателни. Желая консултация със вас ако е възможно.
Благодаря предварително!

Навигация

[0] Списък на темите

Премини на пълна версия