Сдружение ХепАктив - Българският Форум за болестта Хепатит
Вирусен хепатит - Лечение => На лечение съм => Темата е започната от: Independent в Февруари 28, 2009, 09:04:27
-
Здравейте,
Вчера в 21.00 часа започна лечението ми с първата инжекция Интерферон. 12 часа по късно мога да кажа, че не усещам никакви странични ефекти (дано и за напред да е така). Единственото неприятно нещо е, че започвам лечението с RNA репликация 952 000 UI/ml при генотип 1+2+3. Ами това е за сега. Поздрави на всички.
-
Здравей!
Честито начало на борбата!
Не си мисли, че трябва задължително да се проявят всички изписани странични ефекти от интерфероновото лечение при теб. Доста от хората го понасят съвсем леко. Дано си един от тях и да няма поводи за спиране.
Успех,
Мери
-
Поздрави за започването.
Пожелавам ти малко странични ефекти и хубави кръвни резултати.
Късмет,
Меги
-
Успех в лечението и леки странични ефекти. :bravo2:
-
И аз ти желая да нямаш странични ефекти по време на лечението и най важното успешно да го завършиш! :bravo2: :bravo2:
-
Привет и от мен!
Чудесно е ,че нямаш странични ефекти,по - лесно се понася и изнася цялото лечение.При съпругът ми бе така-дори докторите бяха много учудени.Никакъв проблем през цялата година на ленечие с Пегасис.
От сърце желая ,не само успешно начало, но и краят да е такъв. :bravo2: :bravo2:
Поздрави
Теодора
-
Успех и от мен!
Дано да понесеш леко лечението, но все пак това е едва първата инжекция :girl_wink:
Най-важно е резултата накрая да е отличен :good:
-
Желая ти успешно завършване на лечението и разбира се безпроблемно през цялото време както при първата ти инжекция. :congrats:
-
Честито и от мен.
Желая ти безпроблемно лечение и най-вече-УСПЕШНО! :bravo2:
-
Много се радвам , че започваш лечението без странични ефекти. Пожелавам ти и успешно приключване
1
-
Пожелавам ти без странични ефекти до края на лечението и успешно завършване! Нека вирусът изчезне завинаги!
Не забравяй да хапваш пълноценно :hungry: за да имаш сили в борбата! :cowboy:
-
Колко време ще ти продължи лечението
Предполагам в твоя случай ще са най малко 11 месеца.
Пожелавам ти да си силен през това време.да не се отчайваш или да спираш лечението предварително.
Дано наистина да минават по леко страничните ефекти.
Гледай добре да се храниш и добре да спиш, да се разнообразяваш със странични неща, които не са свързани с терапията.Така времето ще ти мине бързо бързо.
Поздрави
Мария
-
Здравейте,
Знаех си, че е прекалено рано да се радвам. По-късно същия ден се появиха, главоболие, болки в мускулите и ставите и станах силно раздразнителен, днес вече остана бегла следа от тези ефекти, но все още ги осещам. Но няма начин, ще изтърпя всичко което се наложи и дано крайния резултат да е успешно завършено лечение. Благодаря на всички за пожеланията и подкрепата, радвам се, че открих този форум и всички вас точно в този момент, защото наистина не ми е лесно, а вие определено ми помагате да не падам духом и да се боря, независимо от обстоятелствата...Благодаря ви отново...
@ Mariya - Ако всичко е наред ще продължи 12 месеца.
-
Здрасти, аз така и си мислех за ле4ението ти, 4е е по4ти невъзможно да няма6 каквито и да било оплаквания. И аз така си мислех след първите 2-3 инжекции, но уви появиха се страни4ните ефекти и при мене.
Ве4е от 3 месеца не съм на ле4ение и се 4увствам като нов 4овек.Толкова е готино.Не си спомням ве4е какво ми е било и на мене тогава.А цели 14 мессеца изкарах.
искам с това да ти кажа , 4е когато ти е зле или настроението ти много се скапе, си мисли само за хубавото , което после те 4ака и как тялото ти 6те ликува, когато пребори вируса.
една година минава супер бързо.
поздрави и по-здрави