Сдружение ХепАктив - Българският Форум за болестта Хепатит
Вирусен хепатит - Лечение => На лечение съм => Темата е започната от: Nadi:) в Март 28, 2008, 14:14:00
-
И аз вече съм на лечение и днес ми беше втората инжекция. Всичко е в рамките на поносимото с изключение на това, че ми се появи обрив по тялото.
Доцента, който ми е лекуващ лекар, е на мнение, че това е алергия от интерферона и ми каза веднага да се посъветвам с кожен лекар.
Отидох, и ми казаха, че е алергия, или по-точно го определиха като копривна треска. Казаха, че по време на лечението трябва да се подтиска, или не може да се продължи лечението.
Първо ми изписаха Ксезал сутрин, а от днес освен него всяка сутрин и Орбазон мускулно, но не знам дали да я послушам и изобщо не знам какво да правя.
На всичкото отгоре съм на диета заради обрива, и постоянно съм гладна и т.н.
Ако на някои му се случвало нещо подобно, моля да ми пише или изобщо, ако някой е чувал нещо.
Благодаря ви предварително :)
Поздрави :)
-
Здравей Наде!
Ние чатърите сме свидетели на твоята смелост :).
Убеди се, че не е толкова страшно сама да си поставиш инжекцията.
Това с обрива, верно, че е малко неприятно. Не знам дали да си биеш урбазон е много правилно решение.
Моят съвет е да потърсиш още едно мнение от лекар.
Пожелавам ти успех в лечението :-*
-
Здравей,
аз бих те посъветвал да потърсиш мнение и на друг дерматолог, за да си сигурна че правиш най-доброто за теб в този случай.
За да си сигурна, че попадаш на добър специалист, прегледай подробно тези теми от форума на BG-Mamma:
Бели и черни списъци, координати на специалисти (http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=29506.0)
Бял списък-за София! (http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=8520.0)
Дерматолог в София ? (http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=236349.0)
търся добър дерматолог (http://=http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=151198.0)
ПРЕПОРЪЧАЙТЕ МИ ДЕРМАТОЛОГ В СОФИЯ (http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=181898.0)
Някой може ли да ми препоръча добър дерматолог (http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=278102.0)
Надявам се да успееш някой много добър специалист, и виж той какво ще каже и какво ще ти изпише като лекарства.
А по отношение на проблемите с кожата по време на интерфероновото лечение, можеш да погледнеш един много добър документ от HCVAdvocate.org, на английски:
HCV Treatment Side Effect Management - Rashes (http://www.hcvadvocate.org/hepatitis/factsheets_pdf/SEM_Rashes.pdf)
Успех!
Поздрави,
Радо
-
Здравей!
Как върви лечението при теб. Разкажи какво става с обривите?
Как се справяш с тях?
Поздрави,
Мери