Автор Тема:  Кожни проблеми  (Прочетена 3965 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен mihaela

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Кандидат-студент
  • ***
  • Публикации: 74
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Неуспешно
  • Статус: Хроничен хепатит C
Кожни проблеми
« -: Февруари 08, 2009, 19:33:51 »
Здравейте!

Приятелят ми завърши лечението преди 1 седмица и  сега чакаме за резултата от ПСР теста. Но има един проблем, който предполагаме, че е свързан с лечението. Татуировките му са се подули (при това доста) и го болят при удар. Той ще ходи на кожен лекар, но дали някой от вас е имал подобен проблем?

Михаела

Неактивен irka

  • усмихната
  • Топ потребител на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Докторант
  • *****
  • Публикации: 734
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Вид лечение: Телапревир + пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешно завършенo - чака резултати
  • Статус: Хроничен хепатит C
Re: Кожни проблеми
« Отговор #1 -: Февруари 10, 2009, 03:18:28 »
Здравей!

Моя съпруг също има татуировки и то големжки, но проблем с тях не е имал.

Дано намерите причината и бързо разрешите проблема.



 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007