Автор Тема: Кафето намалява чернодробната цикатризация при хепатит С  (Прочетена 217 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Мариана Стефанова

  • Администратор на форума - немедицинско лице
  • Степен на активност - Доцент
  • *******
  • Публикации: 2150
  • Пол: Жена
    • Профил
    • ХепАктив - сдружение за борба с хепатита
  • Статус: Хроничен хепатит B
  • Вид лечение: Интерферон
  • Резултати: В момента съм на лечениe
Дата: 08 януари 2010
Автор: Robert Preidt
 
Разпространил: http://www.medicinenet.com
 
Петък, 8 януари (HealthDay News) - Едно ново изследване установява, че кофеинът, съдържащ се в кафето, намалява тежестта на чернодробната фиброза при пациентите с хроничен хепатит С.
 
Чернодробната фиброза (цикатризация на черния дроб) е вторият етап на заболяване на черния дроб, по време на който намалява чернодробната функция поради натрупаната съединителна тъкан.
 
Едно ново изследване на Националните институти по здравето на САЩ (U.S. National Institutes of Health - NIH) проследява ежедневната консумация на кофеин от храна и напитки в продължение на две години на 177 пациенти на средна възраст 51 години.
 
Пациентите, които са консумирали повече от 308 милиграма кофеин от кафе на ден са имали по-лека чернодробна фиброза от останалите пациенти. Дневното количество на приетия кофеин, считано за полезно, се равнява на 2.25 чаши обикновено кафе. Всяко едно нарастване на консумацията на кофеин с 67 милиграма (около половин чаша кафе) е водело до 14% намаление на вероятността от напреднала фиброза за пациенти с вируса на хепатит С.

.........................

Цялата новина може да прочетете на сайта на сдружение ХепАктив: Кафето намалява чернодробната цикатризация при хепатит С
Сдружение ХепАктив - www.hepactive.org


Неактивен anmar

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Студент
  • ****
  • Публикации: 190
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Статус: Хроничен хепатит C
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: В момента съм на лечениe
Не знам дали тук е правилното място за въпроса ми?

Това важи ли според вас и за нес кафето - аз в къщи само такова пия! То кофеин съдържа, даже съм чела, че е по-силно, ама да чуя и вашето мнение!

Благодаря

Неактивен ralka

  • Немедицинско лице
  • Степен на активност - Дипломант
  • *****
  • Публикации: 316
  • Пол: Жена
    • Профил
  • Статус: Хроничен хепатит C
  • Вид лечение: Пегилиран интерферон + рибавирин
  • Резултати: Успешно завършенo - чака резултати
Няма голяма разлика между съдържанието на кофеин в чаша нес и в чаша мляно, така че логично е информацията да важи и за нес кафето. А и все пак нескафето си е кафе и просто марка.

 


 


СтатистикиСтатистики за посещенията

Locations of visitors to this page :    Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Гласувай за сайта!  Оцени сайта!

Посетители след 12 Февруари 2007